"EMR
Koruma" -
Technology to fight Technology !!
Bursa’da 'baz istasyonu' gerginliği
Bursa’da, GSM şirketinin dört katlı bir binanın üzerine baz
istasyonu kurmak istemesi mahalleyi ayağa kaldırdı. Bazı vatandaşlar
balkonlarından, baz istasyonu kurmaya gelen personele tahta
parçaları ve tabure fırlattı.
Bursa’da bir GSM şirketinin mahalle arasında bulunan M.E.’ye ait 4
katlı binanın üzerine baz istasyonu kurmak istemesi mahalle
sakinlerini sokağa döktü.
Olay, merkez Osmangazi ilçesi Küçükbalıklı mahallesi Kibar sokağında
meydana geldi. GSM şirketi, M.E.’ye ait 4 katlı apartmanın üzerine
baz istasyonu kurmak istedi. Apartmanın sahibiyle anlaşan şirket
personeli sabah saatlerinde gelerek baz istasyonu kurmak için
hazırlandı. Şirket personelini gören mahalle sakinleri sokağa inerek
engel oldu. Zaman zaman gergin anların yaşanmasıyla mahalleye polis
sevk edildi.
KADINLAR ELLERİNDE SOPAYLA BEKLEDİ
Yaklaşık 100 kişi sokağa inerek baz istasyonu kurulmasına engel
olmak istedi. Kalabalığın artmasıyla bölgeye iki otobüs çevik kuvvet
ekibi sevk edildi. Mahalleye gelen ekipler apartmanın önünde
kalkanlarıyla geniş güvenlik önlemi aldı. Kızgın mahalle sakinleri,
polisle tartıştı. Bazı kadınların ellerindeki sopalar dikkatlerden
kaçmadı. Öte yandan bazı vatandaşların fenalaştığı görüldü.
BAZ İSTASYONU PERSONELİNE TABURE VE TAHTA PARÇASI ATTILAR
Çevik kuvvet ekipleri baz istasyonu kurulacak olan apartmanın önünde
geniş güvenlik önlemi aldı. Alınan önlemlerden sonra baz istasyonu
yetkilileri çevik kuvvet koridorundan geçerek ellerindeki
malzemelerle apartmana çıktı. O sırada mahallede büyük gerginlik
yaşandı. Balkondan çıkan vatandaşlar baz istasyonu personeline
tabure ve tahta parçaları fırlattı. Öte yandan yine balkondan çıkan
bir kadın kucağındaki bebeğiyle ekiplere tepki gösterdi.
MAHALLE SAKİNLERİNİ EMNİYET MÜDÜRÜ SAKİNLEŞTİRDİ
Osmangazi Emniyet Müdürü Ufuk Akan mahalleye gelerek vatandaşlarla
konuştu. Akan, uzun uğraşlar sonucu mahalle sakinlerini
sakinleştirdi. Mahalle sakinlerinden yaşlı bir kadının Ufuk Akan’la
geçen diyaloğu renkli görüntülere sahne oldu. Yaşlı kadının "Biz bu
sokağı boşaltırız, hepimiz evlerimize gideriz ama GSM şirketinin
personeli apartmana girerse seni evin çatısından aşağı atarım" dedi.
Bunun üzerine emniyet müdürü Akan ve mahalleli bu diyalogu
tebessümle karşıladı. Ardından GSM şirketi personeli çevik kuvvet
koridorundan geçerek apartmana girdi. Emniyet Müdürü Ufuk Akan’ın
sakinleştirdiği mahalle sakinleri dağılarak evlerine gitti.
http://www.milliyet.com.tr/bursa-da-baz-istasyonu-gerginligi-gundem-2177766/