Baz savaşçısı mahalle “baz işgali”ne uğradı
İzmirin Bornova İlçesi’nde, bir yıl önce arsaya kurulan baz
istasyonunu mahkeme kararıyla kaldırtan mahalle sakinleri, aynı
şirket tarafından aynı araziye başka bir istasyonunun kurulmaya
çalışılması üzerine tepki gösterdi.
Doğanlar Mahalle sakinleri, 1600 sokak ile 1483/1 sokağın kesiştiği
araziye baz istasyonu kurulması tepkiye neden oldu.
Pankartlı tepkiler
Saat 20.00 sıralarında, baz istasyonunun karşısında toplanan
yaklaşık 50 kişilik grup, “Bizler kanser olmak istemiyoruz.
Gerekirse sabaha kadar mahallede nöbet tutup görevlileri buraya
yaklaştırmayacağız” dedi. Mahalleli, “Baz istasyonunun kaldırılması
için verdiğimiz hukuk mücadelesini kazandık. Bir süre sonra aynı
şirket bir baz istasyonu daha kurmaya çalışıyor. Tekrar para
toplayıp, avukat tutacak maddi gücümüz yok. Faaliyete geçmeyen
istasyonu biran evvel kaldırılsın” dedi.